FM-EGYPT
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
FM-EGYPT

المنتدى الجديد لعشاق لعبة فوتبول مانيجر العرب
www.fm-egypt.com

الرئيسيةأحدث الصوراخر المشاركاتالتسجيلدخول

الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012

4 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
mass
Unknown Manager
Unknown Manager
mass

ذكر عدد الرسائل : 43
النادى اللى بشجعه : الزمالك :(
الكارير الحالى : نادي معفن و تاعبني قوي St. Pauli

الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012   الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Emptyالجمعة 27 يناير 2012, 11:35 pm

يا سيدي علشان لما يجي ماتش الأهلي و الزمالك تحس بفرق ، كمان علشان ميزانيات الأندية تبقى متوازنة ... مش ممكن يبقى الأهلي و الزمالك بيلعبوا عى استاد بيسع 70 ألف و يحققوا مكاسب عالية و باقي الفرق عايشة الدنيا زي ما قال حسن الأسمر كتاب حياتي يا عين ما شوفت زيه كتاب cry

كمان ما تخدش المسألة حرفية قوي الموضوع مش اكثر من جيم مش لازم المصداقية الكاملة

ما أنا مخلي الأنذارات 5 مش اربعة
و بعد كده كل أنذارين يتوقف مباراة ... علشان الموضوع ما يبقاش خانقة خصوصا أن مشكلة اللاعبين تحت 21 سنة لسه بحاول أوصل فيه لحل

المشكلة الاكبر لسه واحد صاحبي بيقولي عليها كنت أديت ليه الداتا بيز يجربها و لعب 3 مواسم بيقولي المشكلة أن عدد اللاعبين اقل بكثير من عدد الأندية خصوصا الناشئين و ده بيعمل مشاكل مع الوقت هبيبقى أغلب اللاعيبة مش حقيقية

الموضع عايز شغل جامد قوي و ان كنت بفضل أننا نوحد جهودنا في داتا بيز واحدة جامدة تكون شاملة بجـد كل الفرق بفرق الناشئين بتاعتها خصوصا أن موقع اتحاد الكورة عليه معلومات كويسة ممكن نستخدها

http://mass599.blogspot.com/
ahmedmoataz96
Unknown Manager
Unknown Manager
ahmedmoataz96

مُساهمةموضوع: رد: الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012   الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Emptyالسبت 28 يناير 2012, 2:56 am

مممممممممممم بالنسبة للواقعية فى حاجات ممكن نقبلها زى الاستاد لكن بالنسبة للانذارات معتقدش انها تنفع و احب اعرف ايه هى مشكلة اللعيبة تحت 21 و انا مستعد اشارك فى داتا بيز كبيرة و لكن هو فين موقع اتحاد الكورة ده
mass
Unknown Manager
Unknown Manager
mass

مُساهمةموضوع: رد: الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012   الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Emptyالسبت 28 يناير 2012, 5:28 pm

موضوع الأنذارات مرتبط بموضوع اللعيبة تحت 21 سنة متقدرش تشارك اللعبين تحت 21 سنة إلا المسجلين في القائمة اللي هي عبارة عن 25 لاعب ، لو خليتها 4 إنذارات ممكن تفاجىء بأن الفرقة ما فيهاش لاعيبة ممكن تلاقي مثلا و دي حصلت معايا أنذارات و أصابات كانت زي الطاعون مرة واحدة 12 لاعب مش قادر أشاركهم في المباراة و ماكنتش مسجل غير 23 لاعب فقلت أخفف المشكلة شوية و خليت الأنذارات 5

أما موقع اتحاد الكورة
http://efa.com.eg
ahmedmoataz96
Unknown Manager
Unknown Manager
ahmedmoataz96

مُساهمةموضوع: رد: الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012   الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Emptyالسبت 28 يناير 2012, 5:32 pm

انا مش شايف غير اخبار فى الموقع
mass
Unknown Manager
Unknown Manager
mass

مُساهمةموضوع: رد: الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012   الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Emptyالسبت 28 يناير 2012, 11:58 pm

معلش أصلنا بالليل و الدنيا ضلمة شوية :D

أمسك يا عم بس خد معاك شمعة

http://efa.com.eg/dawry.php?tou=17

دوس على اي لينك لنادي يطلع ليك بيناته بالكامل
ahmedmoataz96
Unknown Manager
Unknown Manager
ahmedmoataz96

مُساهمةموضوع: رد: الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012   الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Emptyالأحد 29 يناير 2012, 12:02 pm

ايه يا عم موقع اتحاد الكوسة ده خربان خالص ده عامل طلعت يوسف لسه مدرب المصرى <_<
مودي رونالدو2008
Moderator
Moderator
مودي رونالدو2008

ذكر عدد الرسائل : 246
جنسيتى : مصري
النادى اللى بشجعه : ريال مدريد

مُساهمةموضوع: رد: الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012   الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Emptyالأحد 29 يناير 2012, 1:15 pm

الداتا بيس فيها مشكلة تانية وهي اعمار اللاعيبة يعني ازاي احمد عيد عنده 24 سنة وشيكابالا عنده 22 سنة ظبط تواريخ الميلاااااااااااااااااد
ahmedmoataz96
Unknown Manager
Unknown Manager
ahmedmoataz96

مُساهمةموضوع: رد: الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012   الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Emptyالأحد 29 يناير 2012, 1:35 pm

هو انت مش بتلعب غير بالزمالك و انا بعاتب Mass انه اصدر النسخة النهائية قبل ما يظبط
mass
Unknown Manager
Unknown Manager
mass

مُساهمةموضوع: رد: الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012   الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012 - صفحة 2 Emptyالأحد 29 يناير 2012, 4:57 pm

ما أنا أكتشفت الموضوع ده و قلت في رد قبل كده أني هعدل مستويات اللاعبين و كنت بصلح تواريخ الميلاد لأنها مش متظبطة
أما بالنسبة لموقع أتحاد الكورة فده ممكن استخدامه في تعديل تواريخ الميلاد و أسماء اللاعبين اللي مش موجودين في قاعدة البيانات من اساسه ، كمان صور اللاعبين

الدوري المصري نسخة تجريبية لأصدار 2012
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-